090524

Hej alla läsare!  Nu var det länge sen jag bloggade så jag kommer skriva en liten samanfattning om min lång helg. Åkte ybuss till momma i Östersund.. Eller ja, en liten ort utan för Östersund om jag säger så. Moster Elisabeth var där med så vi har för det mesta hjälpt momma osv eftersom hon sitter ju i rullstol för hennes ben är gipsad efter hennes operation. Jag har även åkt till stan och jag köpte mig 2 par skor, bilder kommer sen. I onsdags när jag kom fram så träffade jag Malin och vi hyrde min favorit film Twilight och köpte godis. Godis har jag nu ätit varenda dag nu i veckan och jag har så dåligt samvete för det, huhu. Jag träffade Malin och Malin i lördags då vi ännu en gång köpte godis och kollade på tv och spelade Guitar Hero. Ja, jag har gjort mer men det här var bara lite av det jag gjort.
På bussresan hem gjorde jag bort mig till en kines som satte sig breve mig. Haha, orkar inte skriva upp det för jag är lat.
Efter några timmar så var jag äntligen hemma i Gnarp. Så fort jag lagt packningen på sängen kastade jag på mig idrottskläder och gick ut och sprang en liten bit. När jag kom hem tog jag mig en lång dusch och nu ska jag ta och fixa håret och gå ner och fika något. Måste packa upp min väska oxå. Den är ju alldeles proppfull ju ):


Bilden på mina skor, är själv väldigt nöjd. Dom är verkligen värd priset.
Ska kanske ha dom på skolavslutningen eller på ''balen''. Ska bara lära mig gå lite
mer i dom, just nu kan jag gå hyffsat bra.


Jag har ingen bild på dom andra bilderna jag har, men ett par söta svarta ballerina med en
liten rosett på. Slänger nog upp en bild på dom lite senare.


 Så ha det så bra, puss.
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0