090520

Hejsan alla! Har nyss kommit hem ifrån skolan. Bosse kom och hämtade mig vid 12 så jag ska bara packa klart nu och äta. Jag hade en liten dålig början av dagen, allt kändes fel. Men men. Nina hade sitt gympa pass idag så vi alla skulle göra yoga. Jag är väldigt ovig och har en sån dålig balans så ni kan nog räkna ut resultatet. Snart blir det 3-4 timmars lång bussresa själv. Långsamt och tråkigt kan jag säga, men jag har gjort det förr så jag dör inte av det.

Nu är maten klar så jag ska nu ner och äta, hoppas på något gott för jag är utsvulten. Lunchen idag var inte alls god. Fisk, och den var slaskig.. Min iallafall. Hemma hos momma så kommer jag inte kunna blogga, bara när jag är och hälsar på hos pappa eller hos kompisar för momma har fortfarande virus på sin så man ska ju helst inte hålla på med datorn då synd nog.

Ha det bra. Vi hörs!
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0