090519

Vill börja med att gratta Nina som fyller hela 16 år idag och jag grattar mig själv för att jag har namnsdag idag ;)
Jessica, Marléne, Kerstin, Maj. Om ni missade det..  --->

Idag har jag varit så förbaskat trött, somnade ganska sent igår efter jag kommit på mig själv att ligga och läsa alldeles för länge. Det har varit en slapp skoldag iallafall så det var skönt. Vi skulle ha engelska men min grupp fick håltimma... Åsa var inte där. Vi tog även skolkort idag, jag vill inte ens ha hem korten. Jag ser ju förjävlig ut och kan skrämma vilken unge som helst. Jag hatar att ta kort :< ! Matte hade vi oxå idag men vi var bara i datasalen och skulle göra nå diagram och sen skulle vi vara inne på en sida där det finns en massa olika uppgifter och spel, hehe.. Jag kännde mig som en liten unge som satt där framför datorskärmen.

Efter skolan åkte jag in till Hudiksvall med Sofie. Jag skulle hämta ut mitt pass vilket jag inte höll på att få göra men det löste sig tillslut. Ja, kortet.. Synd bara att jag måste hålla på att visa det för alla som ska se det. Pest och pina för deras ögon. Sofie skulle köpa skor, jacka och något annat innan hon åker till Tysklan i helgen. Hon är den petigaste jag vet när det gäller skor, haha. Jag var sen tvungen att lämna henne för jag skulle gå till trafikskolan. Dit är det ju jätte långt så jag fick allt bita ihop och gå i värmen tills mina fötter bara värkte, men jag kom fram tillslut. Det går verkligen framåt, jag klarade ännu ett prov idag. Bosse skulle sedan hämta mig, men efter en lååång väntan kom han äntligen. Vi åkte hem och åt pannkaka.

Vi hörs kanske senare, pussar
/ Jessica ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0