090518

Hejsan alla läsare! Har inte haft tid eller ork att blogga idag så det får bli ett litet inlägg nu istället. Jag ska snart gå och borsta tänderna och sen lägga mig och läsa. Imorgon är det skolfotografering och jag vill ju helst inte se trött ut på det, right? Jag har valt kläder och duschat ikväll och bara tagit det lugnt. Vi går bara till på onsdag den här veckan så det är jätte skönt. På onsdag åker jag upp till min efterlängtade momma där jag bland annat kommer att hälsa på pappa med syskon och min fina vän Malin, som jag har saknat väldigt mycket nu.

Näej, nu har jag tyvärr inget mer att skriva. Godnatt kramar och pussar
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0