090517

Är nu hemma från Sandra. Jag hade det jätte roligt och trevligt med flickorna men lite panik hade jag när vi kollade på Five across the eyes. Synd bara att den hackade och ingen text, men vi förstod ju endån vad som hände.
Vi kollade på finalen i euro vision song contest och tyvärr vann inte Sverige = inget uppträdande för Amanda ): men Norge var suvrän och vann oxå för er som missade det.

Idag har vi mest varit ute på Sandras studsmatta och solat, dock fick jag ingen färg. Vi gick sedan in eftersom vi frös, det blåste ju. Vi kollade på The Naked mile. Haha, det är en bra film det.

Nej nu ska jag väl ut och knalla lite. Har absolut ingenting att göra just nu men senare ikväll ska jag kolla på Mamma Mia. Eller ja, kanske. Men ha det bra.



Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0