090516

Godmorgon alla läsare! Idag har jag sovit länge och kom i säng vid 12 inatt. Hoppas jag inte blir trött ikväll då jag ska till Sandra med tjejerna och kolla på tv/film. Idag har jag oxå hunnit duschat så jag ska väl snart föna det och fixa till det lite. Jag kör en no make up hela helgen för jag orkar inte, jag låter ansiktet på luftas. Men iallafall.. Idag är det fint väder men det blåser väldigt, tyvärr. Just det, drömde inatt att vi hade skolavslutning. Själv hade jag inte hunnit köpt nya examens kläder så jag kom i en knallröd julkjol, mönstrade tights och en ful randig tröja. Som sagt, drömde även att mamma levde att hon bara hade låtsas varit död på begravningen och när vi var i kapellet och skulle säga hejdå. Jag tycker att det är väldigt skönt att vi får träffas i drömmarna. Helmysigt att få kramas där.

Men nu ska jag föna och fixa lite och så, jag skriver nog innan jag sticker iväg ikväll och kanske ännu ett om jag kan hon Snadra (:



 

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0