090515

Känner mig som en ny människa idag. Jag har sovit i ca 9 timmar inatt och det behövdes verkligen. Idag har vi haft teknik och fortsatt bygga på våra bilar och efter det har vi haft bild. Jag är klar med allt vi skulle göra så jag ska börja skugga och måla av, men eftersom det var tråkigt och svårt satte jag mig och gjorde annat. Just nu har jag svenskengeska och ska skriva en fördjupning i no. Det är inte det roligaste.

Idag är det fint väder och jätte många har suttit och käkat glass, själv har man ju inga pengar.
På lördag ska jag till Sandra med Amanda och Diana. Vi ska kolla och heja på Sverige i Eurovision song contest så att Amanda kan sjunga La voix på skolavslutningen eller när det var inför hela skolan. Hehe, det vill man ju inte missa ;). Och efter vi har kollat på Eurovision song contest ska vi kolla på Five across the eyes. Det är en helt sjuk film det! Imorgon då när det är lördag var det 1 år sen vi såg den. Ni skulle ha sett mig, vilken jävla panik jag hade. Det är ju inte klokt, men filmen är skit dålig. Det är ingen bra kvalité på den heller.
Nu är det inte långt kvar till skolavslutningen, på ett sätt längtar jag men endån inte. Jag vill inte lämna klass 9C.

Nej men nu måste jag fortsätta, jag har ju inte ens börjat skrivit eller ens sökt om Guld. Jag skriver senare när jag kommer hem. Puss och kram
/ Jessica ♥


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0