090514

Hejsan! Vaknade och råkade somna om en kvart imorse, fick världens panik. Hann fixa mig och springa till bussen. Idag har jag varit så förbaskat trött. Gäspat och skrattat påväg hem ifrån skolan för något töntigt som jag och Amanda satt och pratade om. Det där med kiss och bajs åldern har jag inte växt ifrån, hehe.. Igår när jag stod och rotade i min garderob.. Eller, det var visst för någon dag sen. Men iallafall så har jag hittat min ''bal'' klänning. Jag har den jag hade på nobel. Jag tycker att den är jätte fin så jag tänkte slänga upp en bild på den. Jo föresten.. Jag vart ju klar med mitt tublinne jag sydde på slöjden idag med. Jag slänge upp en bild på den med ;)


Klänningen som jag ska ha på ''balen''.


Linnet jag sydde, dock kommer jag inte använda det.
Det kommer bara att få ligga i garderoben och damma.

Nej jag ska nu lägga mig och fortsätta läsa och vila. Gick ju nästan inte sluta igår kväll. Jag är ju så inne i boken.
Ha det bra. Puss
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

haha kiss och bajs :3

2009-05-14 @ 19:41:51
Postat av: Olivia

Men sluta, använd linnet! Det ser ju asnice ut ju :O <3

2009-05-14 @ 19:45:59
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0