tråkigt

Sitter här och väntar fortfarande på att Michaela ska ringa. Men det blir nog inget ikväll eftersom det blir för sent. Lyssnar på TH och kollar på videos. Längtar tills dom kommer ut med det nya albumet och Takida lika så!
Haha jag vet att jag tjatar men ikväll SKA jag lägga mig tidigt. Tror jag ska skippa sminket imorgon och sova till kl 7. Så jag behöver bara kliva upp och äta och fixa håret och sen tralla iväg till bussen.

Juste, det är ju fredagen den trettonde imorgon och vi har nationella i Engelska. Fan vad det kommer gå fel för mig :/
Jag ska göra mitt bästa.

Nä nu ska jag nog spela lite Sims tror jag :)
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0