Te och rostade mackor.

Mums! Sitter och äter rostade mackor och dricker te till. Väldigt väldigt gott. Har pluggat osv idag. Skrev klart en liten sammanfattning om Charles Darwin som skulle vara inlämnad för flera veckor sen men imorgon ska Maria äntligen få in den. Sen måste jag rå plugga som fan till ett prov i har nästa vecka om brott och straff. Sen har jag min bilduppsats som oxå ska vara inlämnad strax. Jag ska skriva e fördjupning i hemkunskapen så jag kan höja betyget där till VG.

På torsdag så har vi nationella i Engelska. Vi ska skriva en uppsats.. Jag hoppas att det går bra för mig. Jag suger verkligen på Engelska. Men nu har jag bestämt att jag ska stänga av datorn, gå och borsta tänderna och bädda ner mig i sängen och plugga.

Godnatt och sov gott alla.
Puss & kram, hälsningar Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0