Plugg.

Ska sätta igång att plugga lite So snart. Fast, ska först äta en banan och göra mig iordning och lägga mig först så kan jag plugga när jag lagt mig :) Vilken idé (I).. Jag hade visst inte utveckligssamtal idag men nästa tisdag. Hade visst tagit på fel tag. Har för det mesta legat i soffan och kollat på Vännder. Det vart inte så mkt plugg eftersom jag känner mig sjuk. Men jag ska gå hela veckan ut i skolan. Imorgon måste jag göra klart min uppsats och på torsdag ska jag göra PISA proven. Om det är borta ynka 5 pers så måsta ALLA göra om proven, och det vill vi ju såklart inte.

Jag funderar på att byta logga.. Fixar kanske en ny i veckan, eller inte. Men det får vi se.
Jag säger godnatt nu för jag har nog sagt allt.
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0