otur

Fan, Annmarie hade beställt biljett på fel dag så det var ju en annan tid så vi missade ju
tåget.. eller ja, jag kunde ju endån inte åka med. Så vi tänkte buss kunde jag ju alltid åka men då hade sista bussen precis
gått. Men tänkte iallafall åka in och hämta ut biljetten för hem resan för det var på rätt dag men då hade annmarie skrivit fel nummer på lappen jag fick så vi kunde inte hämta ut biljetten heller.
Vi har beställt en ny resa till imorgon och tåget går kl 13'50. Och det tänker jag inte missa!!!!!

Jag är jätte trött och tänker nog knalla upp till ica och hyra en film och bara ta det lugnt.

Puss

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Veronica

OJ dah ://. Jaen då vet jag, när kmr du då? imrgon? =)<3

2009-03-02 @ 22:48:29
URL: http://angelwhitavoice.blogg.se/
Postat av: Veronica

OJ dah ://. Jaen då vet jag, när kmr du då? imrgon? =)<3

2009-03-02 @ 22:51:47
URL: http://angelwhitavoice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0