No more tandställning!

Kom just hem från tandläkaren överlycklig. Har nämnligen tagit bort tandställningen idag. Det kom oväntat men dom sa att jag behövde inte ha den längre. OCH jag ska snart få tid i Gävle för inplantatet i överkäken. Slipper jag gå med den där ruttna plastbiten längre som jag gjort nu i ca 3 år. Men nu går det framåt. Gud vad läskigt det var när dom tog ut tandställningen. Det känndes som om att alla mina tänder i underkäken for med så jag bara hade tandkött o:

Men men, nu ska jag förmodligen bara sitta här vid datorn och inte göra nåt speciellt. Eller jo.. längta sönder röven av mig på Andra avenyn imorgon. Än en gång.. Det är så jävla bra!

Puss puss

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Jilina

Lät verkligen obehagligt så som du beskrev det då dom tog ut tandställningen. Men måste verkligen vara skönt att få vara fri den. Har själv aldrig haft, men hade några klasskamrater då jag var mkt yngre som hade. Dom verkligen hatade att ha tandställning.

2009-04-04 @ 23:57:34
URL: http://isaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0