nattt

Har nyss kollat på Tsatziki morsan och polisen och vänner för alltid. Dom är så jävla rolig och bra. klockan är nu snart halv 2och jag är jätte trött, jag borde sova nu.

Är så jävla sugen på att köpa mig ett par pumps. Jag SKA lära mig gå i högklackat innan sommarlovet. Så jag måste köpa ett par nu och gå i dom varje dag. Jag har typ aldrig gått i högklackat så ni kanske förstår hur dålig jag är. Men iallafall så ska jag nog lägga mig och sova och så nu. Och imorgon far jag äntligen till brunflo. Jag momma och Mikael tänkte gå på bio imorrn kväll med några andra. Jag vill helst att jag momma och Mikael går själva. Men som sagt så ska jag sova nu!

Godnattt, pusspuss

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0