michaela

Michaela ville träffas idag och såklart ville jag träffa henne med. Så jag gick och mötte henne på ica och tyvärr så köpte jag en chokladbit och hon lika så, men lite nyttig var vi för vi köpte juice, haha. Vi gick sedan hem till mig och gjorde inte alls nå mycket (finns inte nå och göra hos mig) så vi satt bara vid datorn, pratade och skrattade. Hon skulle på handbollsträning efter ett tag så jag följde så snällt med henne dit. Själv hade jag lite svårt att få upp utterdörren, det är ju lite svårt att låsa upp när dörren redan är upplåst (a). Men iallafall så kom dit till själva träningen så skulle dom inte ha någon träning för det var inte nå mycket folk (3 st). Så jag följde med henne en bit hem istället :)

Sitter här och bara... döör?
haha Malin, bara du som vet! 

Ojdå, kollade just på klockan och den är REDAN 22:28 s: 
jag som skulle lägga mig tidigt ><

Godnatt puss

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0