hemma från stan

Äntligen hemma från stan. Jag har gått och frysit och varit kall hela dagen, men nu har vi fixat sommarjobbet. Det är inte säkert att jag får det eftersom det var flera som hade sökt så dom ska ringa om 2 veckor, då får jag veta. Håller på att gå i mommas klackskor. Det är inte så hög klack på dom för jag ska träna att gå i sånna skor så jag måste börja med lite smått. För jag ska lära mig att gå i höga skor till sommaren. Syster Helena är påväg ner hit, så hon ska få sin tröja jag momma och Mikael har köpt till henne. En sån där som det står ''Bebis'' fram på magen :').

Momma håller på att göra min favorit mat nu så jag ska snart äta (korv och potatis). Åh det är så jävla gott med ägg till!

Skriver mer sen
puss hej

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0