Godnatt

Har inte gjort så mkt sen jag skrev sist. Duschat, fixat håret och kollat på film med Annmarie, Bosse, Annmaries barn Christer och Annmaries barnbarn Rasmus. Kommer inte ihåg vad filmen heter men den var rätt så bra :)
Handlade om 2 män som har cancer och träffas på sjukhus för dom ligger i samma rum. Båda får veta att dom inte har så mkt tid kvar i livet så dom bestämmer sig för att göra det dom absolut skulle vilja göra.

Tänkte bara skriva några rader här i bloggen och sen lägga mig och sova.
Måndag imorgon och en start på en ny vecka. Jag måste börja med min uppsats i syslöjden. Den ska vara inlämnad v. 15 och jag vet inte ens vad jag ska skriva om o;
Bäst jag sätter igång!

Godnatt :*
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0