Godmorgon

Annmarie kom in till mig och klockan var knappt 10. Hon pratade osv och sa att dom skulle åka bort en sväng. Men hon kunde väl skrivit en lapp? Självklart så kunde jag inte somna om så nu sitter jag här. Ska gå och hyra en film hade jag tänkt kanske. Och det snöar för fullt ute :'/ Sommaren kan väl endå få komma nu?
Men jag tänkte nu skriva lite om gårdagen eftersom jag bloggade inte när jag kom hem för det vart för sent.

Hann ju bara komma hem från skolan, äta och sen fixa till mig lite tills jag skulle springa iväg till bussen. När vi kom fram till Sundsvall så gick vi raka vägen till bio:n för att hämta ut biljetterna, men den hade inte öppnat så vi fick gå ner till stan i ca 50 min. Jag köpte en tröja som jag kan ha tights under. Vi gick mest och kollade och sen gick vi till bio:n igen och fick stå ute och vänta i ca 10 min. Sen när dom öppnade så betalade vi biljetterna och satt å väntade i ca 40 min typ på att vi fick gå ner till salongerna, men tillslut så fick vi gå ner. Jag är ju så jävla lätt skrämd så jag hoppade ju till en hel del under filmen. Och filmen är en av mina favoriter. Hahah.. ska fan köpa den när den kommer ut. Kenny (Starfighter) Begins. Sen var filmen slut och jag Amanda och Sandra gick runt lite på stan fast alla affärer var stängda men kul hade vi.

k

Vi gick sedan till tågstationen och satt där och väntade ett bra tag på att tåget skulle komma.
Tåget kom ju tillslut så vi satt där och var övertrötta och bara skrattade.





Vet inte vad Sandra gör där bakom tidningen. Haha ;).
När vi kom hem från Sundsvall så gick vi hem till Sandra och kollade på film och bilder.
Vi var ju så jävla trötta så vi bara satt och skrattade så tårarna sprutade på oss.
Klockan närmade sig halv 12 så jag och Amanda gick hem. Jag hoppade direkt ner i sängen efter jag tvättat ansiktet.

Vilken kväll. Måste göras om :)<3

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: amanda

hahaha bilderna :'D

hade askul igår kväll verkligen! :D <3

2009-03-28 @ 23:55:00
Postat av: Sandra

Måsta du lägga upp den där med tidningen? x)

2009-03-29 @ 12:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0