Gnarpsrocken

Gick och mötte Elin vid kvart i 6. Vi gick hem till mig och jag fixade hennes hår och sen gick vi till kulturstjärnan efter en timma. Hahah Sandra Sundberg gjorde bort sig lite x). C-tåven, Black night, 12 Dollars och Armonia (stavning). Dom flesta var bra, synd bara att man blir typ döv när man står där ><. Bilder kommer att laddas upp på bilddagboken imorgon så håll utkik. Jessengstrum heter jag där. Snälla Arlindo som gav mig Sandra och Amanda en varsinn macka. Mums, men bara det att den var lite vattnig.

Nu skiter jag i att tvätta bort sminket och så. Dels för att Annmarie och bosse sover alldeles utanför eftersom vi har främmande och dom sover i deras rum. Och jag är för trött och orkar inte hålla på att smyga och slammra så jag väcker hela kåken. Bättre vara lite ofräsh så jag lägger mig med sminket på!

Godnatt alla.
puss / Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0