Elin

Har nyss lämnat Elin vid ica för hennes mamma skulle hämta henne :/
Det var verkligen kul att få träffa dig igen och det måste vi göra oftare. Nästa
gång är det min tur att komma till dig :).
Men iallafall tänkte vi gå på lan men fick inte för dom som hade det x)
så vi gick och hyrde en film '' Järnets Änglar '' hette den. Konstig film, hade typ ingen handling
men bra och rolig var den :).
SItter här och nöter  Seconhand Senerade -  your call, alltså det är en hur bra låt som helst.

Ska väl snart börja planera vad jag ska ha med mig till brunflo. Hoppas att jag inte glömmer nåt
den här gången med, som jag gjorde sist.. mobilladdaren. Men det var stressigt den gången.
Innan jag börjar planera så ska jag sitta här i nån timma bara ;)

Juste, det är väl beck ikväll? ska nog kleta på en ansiktsmask och sitta och kolla :)  får inte missa

Ha de bra!
puss

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Veronica

:D<33 Saknar dig syrran =)<3 Direkt när du kmr hirt till brunflo, kom upp hit :D<3

2009-03-01 @ 20:45:27
URL: http://skitungen-veronica.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0