dusch

Glömde ju säga att vi hade ju faktiskt brandövning idag. Tur iallafall att vi inte hade idrott som vi hade förra året vi hade brandövning. Vissa stod ju i duschen och duschade när det började tjuta. Dom fick ju springa ut i handduk eller så drog dom på sig ett par byxor och en tröja och sprang sen ut barfota i den kalla snön. Som tur var så var jag förskyld och var inte med på idrotten så jag hade alla kläderna på ;)

Nä, nu ska jag nog ta mig en lång dusch, lyssna på radion och bara stå där och försöka tänka på annat än alla beskymmer och skolan. Sen ikväll ska jag kolla på rent hus och sitta och vara kär i Marie - Louise. Så jävla söt!
Haha..

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0