brunflo nuuu

Åkte till Annelie och Bauhaus innan vi åkte till mitt tåg. Det var kanska krångligt för tåget åkte förbi Brunflo in till Östersund och där vände det och stannade sedan i Brunflo. Mommas granne kom och hämtade mig vid tåget, vi åkte bara hem och lämnade mina väskor och sen åkte vi in till Östersund igen och gick på bio. I taket lyser stjärnorna för andra gången och jag grinade lika mycket som första gången. Jag har inga pengar på mobilen och det suger!

Andra avenyn börjar snart och jag har längtat efter det ända sen förra tisdagen. Det är så jävla spännande och bra så jag vet inte vad. Ska göra iordning lite fika och sen sätta mig och kolla.

ha en bra kväll
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: annie

då ska jag vara med dig nån dag :)<3

2009-03-04 @ 14:22:44
URL: http://insteadofdrugsiusemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0