Beck?

Hela dagen har jag legat bara. Orkade inte ta en lång dusch så jag tog en snabb en, gick kanske på 7-10 min? HAr kollat på tv och film hela dagen. '' Låt den rätte komma in'' som jag gick och hyrde var en ganska konstig film men jätte bra. Se den när ni kan! Jag vet inte vad det är med mig men jag tror jag håller på att bli sjuk. Jag har frysit och svettats hela dagen, varit trött och inte orkat gjort nåt. Men jag tänker inte vara hemma från skolan och missa nåt. Jag kommer bara efter och det har jag inte tid med.

Jag som hade suttit och väntat hela dagen på Beck. Men då visade det sig att det sista avsnittet var förra veckan, så jag vart lite paff när jag sätter på 4an och det är ett annat program som började. Men men.. Ska nu snart ta och fixa håret och sen lägga mig igen. Jag är så förbaskat trött.

Godnatt
 / Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0