Andra Avenyn

Har nyss kollat på mit älsklings program Andra Avenyn. Det är så jävla bra och spännande hela tiden! 40 min varje vecka är för lite ><. Minst en timma borde det visas istället. Men men.. Sitter här och ska snart ner och fika lite, inte för att jag är hungrig men jag åt vid halv 3 satt det är nog dax för ett glas o'boy och en ostmacka. Jag ska iallafall lägga mig tidigt ikväll, för det brukar alltid vara jobbigast att kliva upp på onsdagar, vet inte varför men det är sant. Just det, jag får även pengar på mobilen imorgon och det innebär att jag får gratis sms. Nu kan jag vara social .hehe. Pengar får jag på fredag tror jag. Det är så mkt jag måste köpa nu och får jag verkligen råd? vi får väl hoppas det. Jag vill vara Amanda som har truren och hittar pengar på backen x). Jag var så förut när jag var mindre. Hittade alltid.. och då menar jag Alltid pengar på backen. Men vart har den ''talangen'' tagit vägen? Det finns nog inget svar på det.

Det blir förmodligen inget mer inlägg för dagen så jag säger godnatt nu ;)
Godnatt :*

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: elin u ;)

ja det är verkligen för lite, borde vara minst tre ggr i veckan!

2009-03-23 @ 10:33:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0