5 Mars

Hann inte skriva någon blogg igår eller tidigare idag. Hade varken tid eller lust att sitta vid datorn satt. Malin sov hos mig inatt, somnade sent eftersom jag var ganska övertrött och bara låg och garva hela tiden (härligt). Vi somnade tillslut och vaknade vid halv 10. Vi skulle ju åka tidigt till Svenstavik för vi skulle till Dollar Store. Köpte ett nytt sött navelsmycke där och en massa annat. Vi åkte senare och fikade, ångrar som fan det jag åt >< det var inte alls gott! Vi gick in på en affär och köpte gravljus som vi sedan tände på mammas grav. Vi åkte senare in till stan och jag köpte en jätte söt bikinitopp och vi kollade runt lite bara. När vi hade kollat klart så gick vi ner till Gregoriemarknaden och bara kollade runt och tyckte synd om dom som inte hade nå kunder och så (hahah). Vi vart hungriga och åkte till Frösön och åt mat och sedan åkte vi hem. Jomen juste, innan vi åkte hem så åkte vi till Lillänge och handlade. Jag och Malin passade på att gå in till skopunkten och prövade en massa skor. Jag gjorde även bort mig då såklart som vanligt, men sen åkte vi hem.

Jag och Malin gick upp till Brunflobadet och gymmade. Är så trött nu och har ont i fötterna och benen, men jag har ett gott samvete nu.

Puss & Kram


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0