30 Mars

Skolan idag. Vi hade so och vi skulle ha en liten utredning typ. Alla fick olika roller. Så det var hur kul som helst. Sista timman hade vi no. Allt vart drygt, jag är så trött och har feber så det kan nog bero på det. Vi körde jeopardy, så vi fick komma på olika frågor. Sen var det till att åka hem med bussen. Höll på att somna flera gånger på vägen hem.
Men nu är jag hemma iallafall. Jag ska väl gå till ica och lämna tillbaka filmen som jag hyrde igår, sen ska jag väl ta mig en tupplur tills jag ska till tandläkaren i Hudiksvall. Det blir nog tidigt ikväll. Hoppas jag får stanna hemma imorgon så jag kan få vila ut mig. Det behövs verkligen! Så jag kan ju plugga under dagen.

Ska gå iväg nu men vi hörs.
Puss / Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0