26 Mars

Skolan idag. Började med Engelska i 40 min och sen no i 40 min. Hade sen matte med Julia ;) och sen hade vi syslöjd i 2 pass. Är äntligen klar med min vävning så nästa gång får jag ta hem min duk och då får jag börja med min Patrik Stjärna nalle jag ska sy :).

Hann inte skriva någon blogg igår kväll. Men jag gjorde inte nå speciellt. Duschade och kollade på Rent hus. Sen gick jag och la mig och pluggade lite.
Men iallafall, jag längtar som fan tills imorgon. Ska på bio med Amanda, Sandra, Oliver, William, Patrik och kanske Ville :)
Kommer förmodligen bli mycket skatt och väldigt kul :D.

Men nu ska jag gå och..  haha jag vet inte. Bara ta det lungt och lyssna på musik och tänkta bort allt!

Puss och kram.
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0