25 Mars

Satte igång dagen med nationella Engekska provet. Skulle skriva en uppsats på minst 200 ord. Jag hoppas att det går bra, jag tyckte att det gick ganska bra men man kan ju alltid hoppas. Men om jag skulle underkännas så så skulle jag faktiskt bli lite förvånad. Jag gjorde bra ifrån mig. Dagen fortsatte med idrott, vi hade hjärt och lungräddning och skulle först titta på en film och sen prova lite på mini Anne. Vi skulle oxå prova göra lite på varandra, som att lägga armar och ben på rätt plats innan man kan flytta dom på sidan. Men Diana var väl duktig ? Haha, hon bara tippade mig utan att göra nå annat. Till lunch var det fiskgratäng så jag köpte en mannafrutti (gott) på ica. Sen hade vi no och Maria fick äntligen in lite uppgifter som var efterlängtat. Jag och Amanda satt och målade lite och bara gavade. Tårarna sprutade bara :D. Det är så härligt att skratta, speciellt att skratta med någon. Sen hade vi so och det var hur tröttsamt och jobbigt som helst. Men tillslut så fick vi sluta.

SItter här nu och funderar på att göra min framsida osv till min bild uppsats. Men då är det ju bara hur jag ska få ut den från datorn? Kanske ska skicka till någon så den kanske är snäll och skriver ut (a).
Hehe. Men nu ska jag äta.

Tjingeling
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0