23 Mars

Vart så jävla arg imorse när jag vaknade och kollade ut. Det är ju hur mycket snö som helst och det snöade. Det har nu snöat hela jävla dagen. På skolan idag så är det någon sån där undersökning som heter PITA. Självklart var jag en av dom eleverna som ska göra dom där jävla testen, och inte bara det, jag vart ju utvald att göra nå jävla dator test med. Men vi får pizza av rektorn vi som ska göra det här så det är bra (y). Har pratat med momma och hon hjälper mig med sommarjobben i Brunflo. Jag hade ju frågat i Östersund men dom hade lovat ut det till nån annan så jag ska söka via komun och om momma hittar ett jobb i Brunflo så  tackar jag sen nej till jobbet via komun. För jobba måste jag göra i sommar och black tänker jag fanimej inte vara!

Nu ska jag lägga mig och kolla på film och försöka tänka på annat än den förbaskade snön som bara har vräkt ner idag i stora melon flingor. Jag är så jävla trött på snö nu.

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0