22 Mars

Äntligen hemma nu från Brunflo. Höll ju på att missa tåget. Vi satt i bilen och pratade, jag hör bommarna men tänker inte att det var dom så jag tänkte på nåt annat. Sen helt plötsligt så ser momma tåget stå där så hon skriker ju till och själv var man ju fast spänd och fick ju springa ut och hämta väskan bak i bagaget och sen kuta till tåget i mina stövlar på blank is. Men som tur så hann jag med tåget.

Idag åkte jag momma och Mikael in till stan. Jag skulle ju köpa hörlurare igår men jag glömde ju såklart bort det. Men nu har jag köpt ett par! Sandra ska få tillbaka sina hur-bra-som-helst hörlurare imorgon på skolan och Sofie ska få tillbaka sin 10:a ;).

Men nu ska jag hoppa in i duschen och fixa håret och sen ska jag kolla på Beck !
Puss och Godnatt
/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0