21 Mars

Som sagt momma har virus på sin dator så jag kan inte sitta vid den. Just nu är jag hos pappa och hälsar på. Vi har nyss varitpå affären och köpt lite gotta för det är faktiskt lördag idag.

Var till stan idag och köpte en mascara, eyeliner, ögonfransböjare och fika med Malin och Malin.
Åkte in med momma och Mikael först och sen kom Malin och skrämde mig som fan. Hahah..
Vi var inne i stan mest hela dagen. På bussen hem så är det en liten unge som sitter och skriker och är jätte jobbig. Tycker så synd om sånna barn!

Men nu ska jag gosa mer med Kickan och Killen så jag skriver imorgon när jag har kommit hem.
Puss hej

/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0