20 Mars

Idag  var det jobbigt att kliva upp från min härliga säng. Åkte iväg till skolan och bara hoppades på att Nina skulle komma. Men hon kom inte för hon är sjuk idag med. Jag skulle nämnligen låna ett par hörlurar av henne för mina är kaputt. Så jag får låna Sandras hörlurare under helgen så hon räddade mig. Ska köpa ett par nya i helgen tror jag det blir. Har nyss ätit glass ;> mycket godare än den jag åt igår kan jag garanterat säga!

Sitter i datasalen med Karro och Sofia. Jag ska fortsätta på min slöjduppsats så jag kan inte skriva nu. Jag skriver senare när jag kommer hem.. Om jag hinner dvs för jag måste skynda mig packa ihop mina saker och sen åker jag till sundsvall och hoppar på tåget och senare åker jag till Brunflo till min kära mormor.

Puss & Kram
/ Jessica


Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0