2 Mars

Jag håller på att packar för fullt. En vecka och jag har med mig hela min garderob typ. Men jag är en sån som måste ha mycket att välja på när det gäller kläder. Det snöar jätte mycket ute, och jag som är så jävla less på snön, vilket jag har varit ända sen den fösta snön kom. Så no more snow please!  Jag har så himla mycket planer inför sommarlovet och jag vet inte hur jag ska hinna allt. En sak som jag iallafall ska är Storsjöyran med Amanda och Takida ska vara där :'). Men nu måste jag fortsätta packa så jag har det klart tills jag ska åka, för jag vill inte glömma något som jag jämt gör haha.

Bloggar senare när jag är framme i Brunflo,
Ha en bra dag.

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0