19 Mars

Amanda har nyss gått hem. Vi vart så sugen på glass så vi gick till ica och köpte oss en varsinn magnum. Min glass var äcklig typ, den var hård och jätte gul. Den var jätte isig oxå. Jag tänkte gå in och klaga men jag vågade inte så vi gick ut igen och jag slängde min glass på backen. Haha..

Var på skolan idag. Hade Engelska i 40 min och sen No i 40 min. Vi hade sen rast och jag köpte mig lite varm choklad. Den var lite för varm så jag brände tungan ):  så nu känns det konstigt i tungan.. Sen hade vi matte och sen hade vi syslöjd i 2 pass. Jag har börjat väva och den blir as tuff min duk eller vad det blir. Längtar tills den blir klar.

Ikväll ska jag kleta på min ansiktsmask som jag köpte igår. Jag hann inte ha den igår eftersom det blev för sent och hade annat att göra så jag tänkte lyxa till det ikväll istället. Ska även klyfta mig ett äpple och sen bara ta det lungt :D

Väntar bara på att Amanda ska logga in på msn ;)

/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0