17 Mars

Var pigg imorse faktiskt när jag skulle kliva upp men svin kallt i rummet. Ville helst inte kliva upp för det var så skönt under täcket. Började dagen med Engelska. Vi höll mest på med sjukdommar och så. Sen hade vi matte. Jag och Anton fick göra muntliga och det gick väl sådär. Sista tiden av mattelektionen så masserade vi varandra.
Syslöjd sista lektionen, det var så himla lungt och skönt. Nu märker man verkligen att våren är här eftersom snön bara rinner bort och solen skiner och det är jätte varmt när det inte blåser. Höll ju fan på att blåsa iväg när jag gick ifrån bussen men jag klarade mig som tur är ;)

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0