14 Mars

Godmorgon. Tänkte att i helgen skulle jag sova ut och vara utvilad på måndag. Men eftersom vi har främmande och det bor barn här så går det ju inte ><. Dom vaknar ju vid 9 och lever rövarn utanför mitt rum, så efter att ha tryckt täcket och kudden mot örorna så gav jag upp. Klev upp och tvättade bort gårdagens smink och så. Ska nog sen på ica och köpa en ansiktsmask som jag ska kleta på antingen idag eller i morgon. Ikväll ska jag till Sandra med Amanda. Vi ska kolla på Melodifestivalen och ha det så mysigt.

Nu kurrar min mage så jag ska gå ner nu och äta lite frukost. Ska sedan lägga in bilderna på bilddagboken sen igår.

Ha en bra dag
/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0