13 Mars (fredagen den trettode)

Sov så skönt inatt och klev upp som jag skrev i det förra inlägget att jag skulle kliva upp klockan 7. Hela dagen har jag haft nationella i Engelska och då menar jag bokstavligen. Sammanlagd tid jag fick ta paus var 40 min då jag åt lunch och hade lite rast i 20 min typ. Men jag hoppas att det gick bra för det var skit svårt s:
Åsa, våran Engelska lärare var så snäll och gick upp på ica och köpte godis till oss (y). Förut så köpte hon en tårta till oss när hon fyllde år så hon är verkligen jätte snäll :).

Är nu hemma från skolan nu. Har just tagit en dusch och ska snart föna håret och fixa. Elin kommer senare och jag ska fixa håret på henne med, sen så går vi till Gnarpsrocken.

/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0