12 Mars

Bra början av dagen, försov mig så jag fick verkligen stressa idag. Men idag är jag faktiskt inte lika trött och det förvånar mig mycket. Jag sov bra inatt helt enkelt och jag tror att det är för att Annmarie bytte ut täcket till mitt eget hur mysigt som helst. Så jag hoppas att jag sover lika bra inatt med och jag ska fanimej lägga  mig i tid ikväll

Idag så var jag i skolan. Dom 2 sista lektionerna hade vi syslöjd, satt och garvade så tårarna har bara runnit på mig. Och jag håller på att stickar men det går fan inte bra för mig.

Väntar på att Michaela ska logga in på msn så ska vi sen hitta på något roligt som vanligt antar jag :D.
Jag är så sugen på fruktsallad och juice s:. Någon snäll som kan komma med lite? (A)

/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0