11 Mars

Ännu en trött dag i skolan. Fast jag var inte lika trött idag som tur var. När jag sitter på bussen in till skolan så märkte jag att ena hörluren inte fungerade :/. Så jag måste köpa nya hörlurare när jag får pengar. I skolan hade vi först svensk engelska och jag gjorde mitt hemkunskaps prov då. Jag tror faktiskt att jag klarat det på goda vägar för det gick ju hur bra som helst. Sen eftter hade vi idrott. Patrik skulle leda en lektion så det vart fotboll då. Hahaha fy fan vad kul det var, garvade för det mesta. men det var mest bara för att jag tyckte jag var dålig och så x). hahah. Aja men mitt lag vann iallafall! Sen hade vi no och sista lektionen hade vi Svenska. Håller ju på med nationella och så nu, så idag körde vi lite muntliga och det gick väl ganska bra typ. Denna dag får ett +

När jag kom hem från skolan så åt jag mat och så. Vi ska få nytt golv nere i hallen så vi har tagit bort det golvet vi hade innan så nu är det ett annat fult gult som ska få vara där inge länge alls. Vårat nya golv som ska läggas är jätte fint iallafall.

Men jag bloggar senare idag.
/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0