10 Mars - dentist

Skit trött idag! Jag som skulle somna tidigt igår kväll men jag somnade ju aldrig och jag råkade sitta vid datorn lite längre. Måste bli ett slut på det, jag är så jävla trött på dagarna nu. Höll på att somna flera gånger idag på Engelskan. Men iallafall efter 2 lektioner så kom Annmarie och hämtade mig. Vi åkte till tandläkaren i Bergsjö så jag fick sånt där lack på tänderna och så. Annmarie skulle ju oxå till tandläkaren så jag fick sitta och vänta på henne för det tog lite längre tid för henne. Kom äntligen hem och jag satte mig direkt vid datorn och lyssnade på musik som jag haft på hjärnan hela dagen.
Men fan! kom just på att jag måste plugga till hemkunskaps provet imorgon jag aldrig hann färdigt med tisdagen innan lovet. Aja det är ganska enkelt, behöver bara sitta och lyssna på inspelning på datorn ^^
Sen ikväll är det ju andra avenyn och det vill jag såklart inte missa!!!

På fredag blir det Gnarpsrocken iallafall :)

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0