Twilight - New moon

Okej, jag är definitivt inte ensam om att suttit och kollat på New moon trailern så himla många gånger. Jag riktigt längtar tills den kommer ut på bio för då ska jag baskemig se den!  Jag har till och med hyrt Twilight idag med som jag tänkte kolla på sen när jag har lagt mig. Haha, jag är besatt.

När jag gick och skulle hyra filmen gick jag så jag kunde möta Sandra och Amanda från skolbussen. Träffade även Olivia som oxå saknat mig efter den långa veckan i Spanien. Av Amanda fick jag min julklapp från Diana som har stått hos henne nu jätte länge. Jag fick ett par jätte söta örhängen med rosa fjärilar på. Tack så jätte mycket Diana :).

Nej nu tänkte jag springa upp på ica ännu en gång och köpa 2 liter mjölk till AnnMarie. Tänkte sen göra någonting av mina kläder jag bara slängt på golvet ur väskan.

Vi hörs senare!
Love ♥

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Diana

Haha, du fick dom iaf! x) Varsågod :) ! <3

2009-06-05 @ 22:52:23
URL: http://dianaschavon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0