Sova middag...

Är precis vad jag nyss har gjort. Du milde vad trött jag är. Jag sov nu i ungeför 2 timmar och ska nu gå ner och fixa en macka och ett glas iskallt oboy och sen ska jag lägga mig ner och läsa igen tills mina ögon inte kan hålla sig öppna längre så jag somnar. Det värsta av att var att jag fick en chock när jag vakna. Jag ligger påklädd och sminkad och trodde jag skulle iväg till skolan tills det sen slog mig att jag somnade.

Det blir inge mer inlägg för kvällen. Hoppas jag får sova riktigt gott inatt, det förtjänar jag!
Nu säger Jessica godnatt, många pussar och kramar ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Diana

Samma sak hände för mig, exakt samma :o Läskiigt.

2009-06-08 @ 20:31:34
URL: http://dianaschavon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0