Natti natt.

Inte ens ett sockerpaket är sötare än dig!

Jag har nyss duschat och håller nu på att prova kläder jag ska ha imorgon. Det kommer ju att blåsa som fan imorgon med antar jag men jag kör med ett av mina nya snygga leggings. Ska sen plocka ihop mina kläder jag skulle fixa för ett bra tag sen men det har jag glömt.. Ooops!
Ska sen kolla på Twilight jag hyrde förut idag när jag lägger mig. Jag riktigt längtar till att få komma till skolan imorgon. Allt folk jag saknat. Det här blir nog sista inlägget för ikväll, men innan jag säger godnatt ska jag bjuda på en bild av mina leggings jag fick av Kate i Spanien.



Fast, nu har jag ändrat mig tror jag, Ska jag köra med vanliga jeans bara tro?
Hm, fan. * suck *

Godnatt. Puss
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Olivia

men fyfan vilka snygga :O ta dom, ta dom!

2009-06-04 @ 21:34:49
URL: http://olivialindqvist.webblogg.se/
Postat av: malin jönsson

dom va as snygga :o. :D <3

2009-06-10 @ 22:53:16
URL: http://malinjnsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0