Hejsan hoppsan lillebror..

Jag längtar tills på fredag, vill ni veta varför? - Betygen. Jag vet att jag kommer att få jätte bra betyg (enligt mig) och inte ett enda IG. Jag längtar även till på fredagkväll då vi har våran avslutningsfest, den kommer att bli grym.

Tänkte nu gå ner och rosta mig en macka och dricka ett iskallt glas o'boy. Ska senare lägga mig tidigt för mitt huvud bara värker och mina ögon svider av trötthet. Jag ska även läsa ur boken med '' När jag hör din röst'' när jag lagt mig, den är så jäkla bra!!!
Har ni tänkt på en sak? vilken dag som helst blir jag moster. Det är helt sjukt. Jag längtar så mycket tills jag får barn, min lilla Michelle. Hahah... Ja nu är jag verkligen trött.

Jag skriver godnatt här nu. Vi hörs imorgon. ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: Anonym

karlsson på taket in my <3

2009-06-10 @ 22:01:32
Postat av: Leila

sv: tackar! Hihi jag med <3



Längtar också tills på fredag så att man blir fri från skolan mhaha 8)

2009-06-11 @ 17:03:53
URL: http://turnright.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0