Första doppet

Jag fick ett sms av Amanda då hon undrade om jag ville följa med ner till Sörfjärn och bada med henne vilket jag absolut ville oxå. Det vart mycket skratt på väg ner och när vi var där nere. Det var jätte varmt i vattnet men endån för kallt för oss. Vi simmade några simtag och sen gick vi upp på stranden igen och bytte om. Huvudet doppade vi dock inte, eftersom jag tvättade mitt imorse så jag har ingen lust att slita ut det och tvätta det ännu en gång samma dag.


Jag har redigerar himmelen och havet i photoshop så bilden vart lite tuffare :-)
I am the super hero, Im gonna save the word
!

Nu ska jag snart lägga mig eftersom jag ska upp jätte tidigt imorgon. Klockan 9 ska jag vara i Hudiksvall för jag ska på den där kursen angående sommarjobbet.

Hoppas att ni haft det en fin kväll. Puss och kram! ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0