Förkyld

Men jippi. Det har börjat kännas i halsen nu. Bara för att jag skulle ta mina jävla skor imorse. Kunde jag inte tagit det lite lugnare i morse så jag kunde tänka efter någonting iallafall? Jag kunde klä mig varmare och inte ta mina ballerina skor. Man lär sig av sina misstag. Kul nu när sommarlovet börjar imorgon.

Nu ska jag göra mig iordning och lägga mig och sova, om jag nu ens kan det, jag lär nog ligga och tänka på min syster hela natten :'). Godnatt alla läsare. ♥
/Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: My

tack så mycket :D

Jobbigt att vara förkyld!! Ät lite glass så blir det nog bättre, hihi =)

2009-06-12 @ 08:08:00
URL: http://mizie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0