Cruising i Gnarp

Jag och Amanda tog oss en promenad till Sandra, hon fick sina snygga presenter vi köpt åt henne ;-). Hon den lycko osten har fått The sims 3. Så vi satt och kollade in det en stund tills vi bestämde oss för att gå ner på Gnarp där vi även träffade Ted, Linus och några till. Ted den snälla fixade in mig, Amanda och Sandra på cruising. Det hände inte så mycket där så vi gick mest bara och pratade med folk osv. Det var även en tävling där som hette '' wet shirts''. Jävla idioter som ställde upp på det. Man fick köpa en varsin vit tröja och sen ställa sig på scen där några sprutade vatten på dom, såklart har dom ingenting under tröjan.  När klockan började närma sig 1 gick jag och Amanda hemåt i kylan.
Sitter nu hemma helt frusen, ont i huvet och trött som bara den. Mina fötter gör jätte ont :-(.

Nej nu ska jag sova mina vänner. Vi hörs imorgon.
Godnatt, puss ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0