Brunflo

Nu drar jag iväg till Brunflo om bara några få minuter. Jag kommer hem nästa vecka. Momma har fortfarande inte fått bort viruset på datorn så jag kan inte blogga där. Det kommer nog ett inlägg lite då och då kanske, det får vi se om jag kan blogga.

Jag orkade inte skriva någontint igår, men jag var med Michaela och vi hyrde film och kollade på den. Sen när hon skulle hem var jag ute och gick en väldigt bra bit helt själv. Det var jätte skönt kan jag lova.
Nej, nu kom min skjuts så ha det så bra.

Pussar ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: - - ANH NGUYEN - -

Hej :)

Har frågestund nu på bloggen så kika gärna in och var gärna med och ställ frågor!



Kram!

2009-06-16 @ 21:48:40
URL: http://anhnguyen.webblogg.se/
Postat av: Maria Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Ah, vad tråkigt att ni inte fått bort viruset. Hoppas att det fixar sig.

2009-06-19 @ 02:32:33
URL: http://www.jilina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0