Barbados

Här sitter jag och är lite småsur på bloggen eftersom jag har bytt design nu och min ''header'' vill inte sitta som den ska. Efter några 100 tals gånger så sitter den på plats men nu ser ju själva blomman konstig ut. Det får se ut sådär tills vidare jag orkar göra en ny. För dom flesta som läser min blogg ser inte min ''header'' (bilden längst upp på bloggen). Så jag föreslår att ni laddar ner Mozilla Firefox. Jag vet inte varför min ''header'' inte syns när jag har det vanliga Internet. Aja.
Just nu lyssnar jag lyssnar även på Barbados och tänkter lite osv. Jagf kan lyssna på hur dåliga låtar som helst men det är bara för att dom väcker minnen och får mig att må bra. Men Barbados är inte dåliga, dom är rätt bra faktiskt. Och ja, jag har ett ganska konstig musiksmak.. So what? huvudsaken jag trivs med det jag lyssnar på.
Min mamma lyssnade väldigt mycket på dansband ända sen man var liten så det blir ju att man vrider på Thorleifs, Lasse Stefanz eller nå andra typiska dansband och bara sitta och tänka tillbaka på alla goda stunder man hade tillsammans med MIN familj. Åh, saknar den så mycket.


Jag var dum idag och köpte lite godis så det har jag smällt i mig. Jag vart så godissugen när jag skulle lämna tillbaka filmen på ica så jag var bara tvungen att köpa mig en påse lösvikt med mina favoritisar. Eftersom jag åt idag så blir det ingenting imorgon. Gick över till Amanda där Sandra oxå var. Vi kollade på bilder och en massa trailers på internet. Haha, Sandra skulle visa upp en trailer på Ica Age 3 och jag kunde inte hålla mig för skratt. Tårarna bara sprutade på mig..

Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och tvätta ansiktet. Jag blir nog här ett tag ikväll tills jag ligger här medvetslös i datorstolen.

Vi hörs nog imorgon om jag inte orkar skriva ikväll. Puss ♥
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0