090629

Första dagen på jobbet.
Jag gick hem till Frida för att hjälpa henne med alla brandvarnare och allt papper som skulle med, så vi gick till Bergesta och var där till kvart över sju. Vi fick sitta och vänta i en kvart tills det kom någon och hämtade upp oss. Dom bestämde vilka vi skulle vara med och sen for vi iväg hem till gamlingar. Haha, mycket roliga gubbar och tanter besökte vi, jag fick byta brandvarnare och kolla så att dom fungerade. Det var en gubbe som var lite fräck, han ba: '' Synd att vi inte hade någon kortlek så kunde vi spela klädpoker ''. Så man fick ju sig ett gott skratt. Den sista i besökte skulle jag och Frida ta med ut på en liten promenad, hon var ju så himla rolig.
Vid 12 slutade vi så jag gick hem och la mig på solstolen och somnade. Det var jätte skönt kan jag lova. :-D

Ha det bra!
/ Jessica

Lämna dina åsikter & tankar om inlägget
Postat av: J A G D E S I G N A R D I N B L O G G

åh tack glad jag blir

2009-06-30 @ 21:25:57
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0